arrow_upward

Veel gestelde vragen

1. Is MijnContract.nl alleen voor bedrijven of ook voor consumenten?

MijnContract.nl richt zich op dit moment alleen op de zakelijke markt.

2. Kan ik een onbeperkt aantal contracten uploaden of is er een limiet aan verbonden?

Je kunt onbeperkt contracten uploaden, ongeacht het abonnement! Er is geen limiet aan het aantal contracten dat je kunt uploaden.  Naast een aantal reguliere contracten kun je altijd met de vrije invulwijze je eigen specifieke contract vastleggen.

3. Er is niet altijd sprake van een contract met een einddatum, dit is afhankelijk van de branche. Op de website van MijnContract.nl staan verschillende branches vermeld, is dit nog van invloed?

Op het MijnContract.nl platform kun je naast alle contracten ook andersoortige overeenkomsten of aankopen registreren. Je hebt alles inzichtelijk op 1 plek!  Je kunt hierbij denken aan arbeidscontracten, leveringsvoorwaarden en aankopen met een garantiebepaling. Wij hebben slechts enkele branches als voorbeeld gegeven, maar per organisatie is het verschillend wat van toepassing is.

4. Hoe is de beveiliging van MijnContract.nl geregeld en worden mijn gegevens veilig opgeslagen?

MijnContract.nl voldoet aan de laatste AVG-wetgeving die in 2018 van kracht is. De gegevens worden zodoende op alle mogelijke manieren veilig bewaard en afgeschermd . In de algemene voorwaarden vind je hier informatie over. Deze zijn te downloaden op www.MijnContract.nl.

5. Zijn mijn contracten openbaar voor iedereen?

Nee, jouw contracten zijn alleen zichtbaar voor jou en de gebruiker aan wie je deze rechten verleent. Leveranciers zien een contract alleen indien je zelf aanvinkt dat er een aanbieding mag worden gedaan.  De leverancier ziet alleen het contract binnen zijn specialisme. Indien er geen aanbieding is gewenst dan kun je dit aangeven en ziet niemand jouw contracten!

6. Hoe kan mijn bedrijf alerts krijgen en ook aanbiedingen ontvangen?

Op het platform kan per contract een alert worden ingesteld en kun je aangegeven of je een aanbieding wilt ontvangen.

7. Kan ik een vrijblijvend gesprek aanvragen met een medewerker van MijnContract.nl?

Onze medewerkers staan klaar om je te helpen. Je kunt ons bereiken via info@mijncontract.nl of je kunt ons, tijdens kantooruren, bereiken op het telefoonnummer 071-8200357.

8. Kan er een medewerker van MijnContract.nl ondersteunen bij het invoeren van alle contracten?

Onze medewerkers helpen je graag bij het invoeren van de contracten. Wij vragen hiervoor een geringe vergoeding, afhankelijk van de hoeveelheid contracten. We informeren je vooraf graag over de mogelijkheden.

9. Kan ik op elk gewenst moment stoppen met MijnContract.nl?

Je kunt op elk gewenst moment stoppen met MijnContract.nl. Op de applicatie vind je een verwijdertoets waarmee alle gegevens definitief worden verwijderd.

Let op! Zodra de account is verwijderd, zijn de contracten ook voor ons niet langer terug te vinden.

10. Wat gebeurt er indien ik mijn jaarabonnement met MijnContract.nl wil verlengen?

Je krijgt 2 maanden van tevoren een reminder dat je jaarabonnement verloopt. Je zal via iDeal wederom een betaling moeten verrichten waardoor het abonnement automatisch met een jaar wordt verlengd. Je ontvangt hiervan een factuur op hetzelfde adres dat staat aangegeven bij je functieprofiel.

11. Wat gebeurt er indien ik mijn jaarabonnement met MijnContract.nl niet wil verlengen?

Je krijgt 2 maanden van tevoren een reminder dat je jaarabonnement verloopt. Vanaf dat moment kun je jouw abonnement opzeggen en wij bewaren alle contracten dan nog voor een periode van 3 maanden.

12. Kan ik via de app foto’s toevoegen als contract?

Ja, door het nemen van één of meerdere foto’s worden deze gecombineerd tot één PDF bestand. Maak en/of selecteer meerdere foto’s per contract zodat deze in het platform worden toegevoegd.

maps

Locaties
Dobbeweg 1F
2254 AG Voorschoten

Laan van Nieuw-Oost-Indië 14
2593 BT Den Haag

Gegevens
E-mailadres: info@mijncontract.nl
Telefoon: 071 - 82 00 357
KvK: 70158703
IBAN: NL72 RABO 0325 3669 26

Neem contact op