arrow_upward
Unknown
keyboard_arrow_down

FAQ MijnContract.nl

Op deze pagina vind je veelgestelde vragen over MijnContract.nl en de bijbehorende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Is MijnContract.nl alleen voor bedrijven of ook voor consumenten?

In MijnContract.nl kan je alle contracten, die voor jou belangrijk zijn, opslaan. In de praktijk zien we zowel bedrijven als consumenten die gebruik maken van ons platform.

Hoe gaat het in zijn werk als ik een abonnement afsluit?

Als je een abonnement afsluit ontvang je direct een e-mail om een account aan te maken en in te loggen. Vervolgens kun je direct starten met het toevoegen van contracten.

Kan ik tussentijds upgraden of downgraden naar een ander pakket?

Upgraden naar een groter pakket is op ieder gewenst moment mogelijk. Je betaalt dan de prijs van het nieuwe abonnement en krijgt de niet gebruikte periode van je oude abonnement teruggestort. Downgraden naar een kleiner pakket is na afloop van het jaarabonnement mogelijk.

Kan ik op elk gewenst moment stoppen met MijnContract.nl?

Je kunt op elk gewenst moment stoppen met MijnContract.nl. Op de applicatie vind je een verwijdertoets waarmee alle gegevens definitief worden verwijderd.

Let op! Zodra je account is verwijderd, zijn de contracten ook voor ons niet langer terug te vinden.

Wordt het abonnement automatisch verlengd?

Nee, je krijgt 2 maanden voordat je abonnement afloopt een reminder dat je jaarabonnement verloopt.

Vervolgens kun je via iDeal een betaling doen en wordt je abonnement met een jaar verlengd. Je ontvangt hiervan een factuur op hetzelfde adres dat staat aangegeven bij je functieprofiel.

Indien je niet wilt verlengen kun je het abonnement opzeggen. We bewaren al je contracten dan nog voor een periode van 3 maanden.

Kan ik een onbeperkt aantal contracten uploaden of is er een limiet aan verbonden?

Je kunt onbeperkt contracten uploaden, ongeacht welk abonnement je kiest! Naast een aantal reguliere contracten kun je altijd met de vrije invulwijze je eigen specifieke contract vastleggen.

Zijn mijn contracten openbaar voor iedereen?

Nee, jouw contracten zijn alleen zichtbaar voor jou en de gebruiker aan wie je deze rechten verleent.

Hoe wordt de beveiliging van MijnContract.nl geregeld en zijn mijn gegevens veilig opgeslagen?

MijnContract.nl voldoet aan de laatste AVG-wetgeving die in 2018 van kracht is gegaan. De gegevens worden zodoende op alle mogelijke manieren veilig bewaard en afgeschermd . In de algemene voorwaarden vind je hier informatie over. Deze zijn te downloaden op www.mijncontract.nl.

Er is niet altijd sprake van een contract met een einddatum, dit is afhankelijk van de branche. Op de website van MijnContract.nl staan verschillende branches vermeld, is dit nog van invloed?

Op het MijnContract platform kun je naast alle contracten ook andersoortige overeenkomsten of aankopen registreren. Je hebt alles inzichtelijk op 1 plek! Je kunt hierbij denken aan arbeidscontracten, leveringsvoorwaarden en aankopen met een garantiebepaling. Wij hebben slechts enkele branches als voorbeeld gegeven, maar per organisatie is het verschillend wat van toepassing is.

Hoe kan mijn bedrijf alerts krijgen?

Op het platform kan per contract een alert worden ingesteld. Op de ingestelde datum ontvang je dan per e-mail een alert. Je kan de alert naar verschillende contactpersonen laten mailen.

Kan er een medewerker van MijnContract.nl ondersteunen bij het invoeren van alle contracten?

Onze medewerkers helpen je graag bij het invoeren van de contracten. Wij vragen hiervoor een geringe vergoeding, afhankelijk van de hoeveelheid contracten. We informeren je vooraf over de mogelijkheden.

Is betaling per maand ook mogelijk?

Nee, dat is niet mogelijk. We hebben er bewust voor gekozen om ons administratieve werk zoveel mogelijk te beperken, zodat we de tarieven voor onze klanten zo scherp mogelijk kunnen houden.

Kan ik vrijblijvend een demo aanvragen van MijnContract.nl?

Jazeker! We laten graag de werking van ons platform zien, vraag hier een demo aan.

Online demo

Ja, ik wil graag een afspraak inplannen voor een online demo van MijnContract.nl

Na ontvangst van uw aanvraag ontvangt van ons een aantal beschikbare momenten voor de demo. De demo verzorgen wij via Zoom en duurt maximaal een half uur.